خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/29 - 13:22
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : بین الملل
دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین:

پویش مردمی برای محاکمه عاملان جنایت در غزه، راه اندازی شد

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در بیانه ای اعلام کرد که پویش مردمی برای محاکمه عاملان جنایت در غزه، راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، بنابر اعلام «دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین» ، کاربران با امضای این پویش، با توجه به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و سرزمین های اشغالی فلسطین، خواستار محاکمه و مجازات عاملان این جنایات و کشورهای حامی آن، در دادگاه‌های بین‌المللی حقوق بشر، از جمله «دیوان کیفری بین‌المللی هستند.











پویش مردمی


در مرامنامه این پویش آمده، امضا کنندگان آن به استناد مقررات بین‌المللی و به جرایم نسل‌کشی، جنایات جنگی، استفاده از سلاح و بمب‌های ممنوعه، جلوگیری از آب و غذا و دارو، تخریب عمدی اماکن تاریخی و بیمارستان‌ها و کوچ اجباری اهالی غیر نظامی خواستار مجازات رژیم صهیونیستی هستند.



حامیان این پویش می توانند به آدرس کارزار دات نت مراجعه کنند و با انتخاب پویش "مردمی برای محاکمه جنایتکاران صهیونیست ها و حامیان آنها" در صفحه نخست این پایگاه، به جمع امضاکنندگان این پویش بپیوندند. برای سهولت دسترسی لینک یا نشانی های این پویش در ادامه به اطلاع می رسد.



 



https://www.karzar.net/91254



https://www.karzar.net/gaza



پایان پیام

  • کد خبر : 371822
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار